Planinarski putevi

OTVORI KARTU PREKO CIJELOG EKRANA

• PREUZMI GPX Prigorec – Prekrižje – Pasarićeva kuća (4 h)
  • PREUZMI GPX Prigorec – Konj – Pasarićeva kuća (1,30 h)
  • PREUZMI GPX Prigorec – Mrzljak – Črne mlake – Pasarićeva kuća (3 h)
  • PREUZMI GPX Ivanec – Prigorec – Pasarićeva kuća (cestom, 13 km)
  • PREUZMI GPX Lepoglava – Šumec – Pasarićeva kuća (6 h)
  • KORIŠTENJE PODATAKA NA VLASTITU ODGOVORNOST!

Ivanec – Prigorec – Prekrižje – Pasarićeva kuća (4 h)

Iz Ivanca dolazimo do sela Prigorca, zatim iz sela istočnim obronkom Ivanščice, kolnim putem koji se u velikom luku penje kroz šumu Javornjak oko 5 km do hrpta planine na Prekrižje (križanje staza). Dalje na vrh još 1 h. Prilaz preko Prekrižja je najduži, ali i najlakši. Do kuće stiže sa sjeveroistočne strane.

Ivanec – Prigorec – Konj – Pasarićeva kuća (2,30 h)

Od Trga hrvatskih ivanovaca krećemo Ulicom Rudolfa Rajtera, dobrim dijelom uz potok Bistricu, u selo Prigorec. Na kraju sela, kod posljednjih kuća, račvaju se markirani putovi: lijevi vodi na vrh zaobilazno preko Prekrižja, a ravno se markirana staza oštro uspinje kroz šumu na vrh Maloga Konja. Slijedi uspon grebenom, na vrh Velikoga Konja (870 m), a zatim blaži uspon hrptom šumovite kose do parkirališta kod završetka ces¬te iz Ivanca. Do kuće je još 5 minuta. Od Prigorca treba svladati 660 m uspona.

Ivanec – Pilana – Mrzljak – Črne mlake – Pasarićeva kuća (3 h)

Krećemo Iz Ivanca prema Prigorcu. Nakon 2,5 km, na kraju Rajterove ulice, oko 100 m iza pilane, a prije sela Prigorca, skrećemo desno s ceste uz potok Bistricu markacija, u početku položeno, a zatim sve oštrije uzbrdo. Nakon 30 min. izlazi se na šumsku cestu i proplanak kod izvora Žgano vino. Dalje ravno dalje šumskim putem, nakon 1 km desno na brežuljku je odmorište kod izvora Mrzljak. Tu markacija skreće desno uzbrdo jačim usponom i stiže u malu udolinu ispod Črnih mlaka obraslu crnogoricom (grob neznanog junaka), gdje se sastaje s uzdužnim putem (ZPP-om). Do pl. kuće ima još oko 25 minuta blagog uspona. Prilaz preko Mrzljaka malo je duži ali i lakši od onoga preko Konja

Ivanec – Prigorec – Pasarićeva kuća (cestom 13 km)

Cestom iz Ivanca dolazimo do Prigorcu. Na ulazu u selo, kod raspela, skrećemo desno. Cesta prolazi pored Žganog vina i stiže do parkirališta ispod Pasarićeve kuće. Cesta je prilično uska, a valja računati i s odronima. Uglavnom je dobro održavana i prohodna za sva vozila, osim u zimskim uvjetima i na¬kon većih kiša (prije polaska raspitati se kod opskrbnika kuće ili u HPD-U “Ivančica”).

Lepoglava – Šumec – Pasarićeva kuća (6 h)

Put na Ivančicu vodi od željezničkog kolodvora ili od autobusnog kolodvora prema Golubovcu do Šumeca, gdje kod kipa Majke Božje skreće lijevo s ceste kolni put koji se postupno uspinje kraj Bračkove pećine do Maksova vrela i dalje prema neka¬dašnjem kamenolomu Vudelje. Iznad kamenoloma vrijedi skrenuti odvojkom na Vilinsku špicu (726 m) radi dobrog vidika. Markacija zatim vodi na Pragerske krči kroz bukovu šumu stižemo do odvojka na kojem produžujemo ravno do Malih krča gdje se izlazi na cestu koja dolazi iz Ivanca.. Dalje cestom 1,30 h do Pasarićeve kuće. Put je naporan, dug, bezvodan, svladava 810 m uspona na udaljenosti od 15 km i usto obiluje usponima i silazima i orijentacijski je težak, pa stoga valja stalno paziti na markacije. Sastavni je dio ZPP-a.